Inchirierea spatiului de birouri – o adevarata provocare pentru reprezentantii companiilor

Din ce in ce mai multe companii aleg sa isi deschida un nou sediu intr-unul dintre cele mai dezvoltate orase din Romania, in Timisoara. Oportunitatile sunt foarte mari aici, intr-un oras dezvoltat din toate punctele de vedere, unde oamenii isi doresc sa munceasca si unde se respecta cerintele si nevoile angajatorilor.

Sediile companiilor reprezinta una dintre principalele preocupari ale administratorilor acestora. Asadar, pentru a gasi cea mai buna locatie pentru birouri de inchiriat Timisoara, reprezentantii trebuie sa tina cont de anumite criterii.

Evaluarea corecta a ofertelor de inchiriere a spatiului de birouri se face tinand cont de cateva criterii importante

Inainte de a decide asupra inchirierii unei cladiri de birouri, clientii trebuie sa puna in balanta ofertele pe care le gasesc in mediul online, sa compare pretul pe metru patrat util cu cel pe metru patrat inchiriabil, sa compare suprafata utila cu cea inchiriabila, dar si dotarile pe care le ofera o anumita cladire fata de altele.

Mai mult decat atat, un alt aspect esential este si forma spatiului ales pentru birouri, astfel incat sa permita organizarea eficienta a posturilor de lucru, dar si in ce masura beneficiaza spatiul respectiv de lumina naturala, precum si clauzele contractuale, durata inchirierii, plata cheltuielilor de intretinere si sumele platite in avans sau garantiile.

Un alt aspect important in alegerea sediului de birouri este reprezentat de locurile de parcare, ce trebuie sa fie suficiente pentru angajati. Asadar, rata medie este de un loc de parcare la 70-100 de metri patrati inchiriati, astfel incat toti angajatii sa fie multumiti si sa gaseasca zilnic un loc de parcare, fara a fi nevoiti sa isi lase masina intr-o zona nesigura sau prea indepartata.

De ce sa inchiriezi o cladire de birouri incadrata in clasa A?

Cladirilor de birouri le sunt atribuite anumite clase in anunturile imobiliare din ziare sau de pe site-urile specializate. Clasele in care pot fi incadrate cladirile de birouri sunt A, B si C. Specialistii recomanda potentialilor chiriasi, celor care vor sa faca cea mai buna alegere in acest sens, sa inchirieze birouri din clasa A.

Acestea sunt amplasate central sau intr-o zona de afaceri cunoscuta, au o buna vizibilitate comerciala si cu accesibilitate auto si, in plus, au si o suprafata totala de minimum 10.000 de metri patrati si o suprafata inchiriabila pe fiecare nivel de minimum 1.000 de metri patrati.

In alta ordine de idei, cladirile de birouri incadrate in clasa A au finisaje moderne si durabile, de clasa, au lifturi moderne a caror perioada de asteptare este de sub 30 de secunde, sunt compartimentate in mod ideal, sunt dotate cu conexiune internet, date si telefonie si dispun si de servicii de paza, de protectie, de intretinere si de curatenie, iar uneori este prezent in cladire si un restaurant sau o cantina.

Cu cat cladirile de birouri sunt plasate in clase inferioare, adica B sau C, cu atat indeplinesc mai putine criterii din cele mai sus mentionate, iar de spatii de parcare disponibile, speciale pentru angajati, uneori nici nu poate fi vorba.

Read Previous

Alege un cos cadou special pentru persoanele dragi de Craciun

Read Next

Vibratoarele, avantajele pentru sanatatea aparatului sexual si cand le folosim?

Most Popular