Poti sa muti ca un profesionist? Dar cu un profesionist? 6 sfaturi pentru o mutare organizata

Unii oameni se muta o data la cativa ani, facand din acest lucru o obisnuinta, in timp ce altii se muta o data in viata, iar acea mutare este definitiva. Indiferent de categoria din care fac parte cei care doresc sa se mute intr-o alta casa sau, de ce nu, sa mute sediul firmei pe care o administreaza, este esential sa apeleze la o firma de transport mobile, astfel incat toate lucrurile sa le fie transportate in regula si fara probleme.

Oricat de mult ar ajuta prietenii sau s-ar oferi vecinii pentru cateva zeci de lei sa ii ajute pe cei care fac o mutare importanta, ajutorul lor nu se compara cu cel al profesionistilor. Mobila, electrocasnicele si bunurile personale trebuie impachetate si transportate cu grija, iar alegerea unei firme mutari Bucuresti este poate cel mai important pas pe care il pot face proprietarii.

Planificare, sortare, impachetare – ce sfaturi ofera profesionistii?

Pentru o mutare din locuinta sau din sediul firmei bine organizata, potrivit MoveOut, este necesar sa fie respectati urmatorii pasi:

  • planificare din timp. Inainte de a se muta, cei care doresc sa faca acest lucru trebuie sa isi planifice cu cateva saptamani inainte fiecare “miscare”. Asadar, se va stabili clar data mutarii si un calendar pentru fiecare activitate, fara a lasa totul pe ultima clipa;
  • sortare eficienta. O mutare planificata din timp presupune si o sortare atenta. Daca un obiect nu a fost folosit in ultimele luni sau in ultimii ani si este folosit doar ca si obiect de décor, daca un obiect de mobilier este prea vechi si nu poate fi reconditionat, cu siguranta nu va fi folosit nici in noua locuinta. Acel obiect poate fi sortat si donat sau aruncat pentru a nu incarca spatiul noii locuinte;
  • impachetare profesionala. In general, cei care se ocupa de mutari mobilier ajuta si la impachetat, pentru siguranta lucrurilor mutate. Dar de acest lucru se pot ocupa si cei care se muta si stiu cum sa demonteze mobila astfel incat sa nu o strice sau sa aseze obiectele care vor fi transportate in cutii, in functie de gradul de fragilitate.

Manipulare, transport, despachetare – ultimii pasi pentru o mutare corecta

Daca sortarea si impachetarea lucrurilor ce urmeaza sa fie mutate si a obiectelor de mobilier este finalizata, atunci ramane doar ca potentialii clienti sa apeleze la firma de specialitate pentru a efectua urmatorii pasi:

  • manipularea bunurilor si mobilierului. In functie de volumul si de tipul bunurilor, personalul calificat al unei firme de relocare detine tot ceea ce este necesar, toate echipamentele profesionale pentru demontare, montare, pentru carat obiecte grele si pentru o manipulare corespunzatoare;
  • transport. Transportul specializat oferit de o firma de mutari mobila in Bucuresti se va dovedi un ajutor important, net superior ajutorului oferit de prieteni si de vecini amatori de „cinste”;
    descarcare si despachetare. Ultimul dar nu cel din urma pas care revine specialistilor companiilor de mutare mobila este reprezentat de descarcarea si despachetarea cu grija a bunurilor si mobilierului, precum si de remontarea mobilierului in siguranta in noua locuinta sau in noul sediu al firmei.

Read Previous

De ce este important sa recurgi la un implant dentar?

Read Next

Cum alegi cele mai bune prize pentru siguranța celor dragi din familie?

Most Popular