Te pregătești pentru creștinarea noului membru din familia ta? Pe lângă ceremonia religioasă, va fi nevoie și de organizarea petrecerii de botez, unde să sărbătorești alături de toți cei dragi.
Totuși, ce presupune organizarea unei petreceri de botez și ce trebuie să treci pe listă pentru această zi importantă? Iată secretele pe care merită să le cunoști!
Gândește-te la stilul petrecerii
Începe organizarea petrecerii prin alegerea stilului pe care ți-l dorești. Poate ai în minte organizarea unui botez restrâns, acasă, sau vrei să petreci la un restaurant luxos.
În funcție de acest lucru, poți să stabilești și bugetul. Petrecerea de botez poate fi organizată în orice stil, ținând cont și de numărul de invitați. Din fericire, pe Indigo.com.ro găsești totul pentru botez, pentru o organizare ca la carte a petrecerii.
Stabilește lista de invitați
Te-ai gândit la cum îți dorești să arate petrecerea de botez? Pasul următor implică stabilirea listei de invitații. De obicei, botezul copilului este un eveniment intim, la care participă familia și cei mai buni prieteni.
După ce decizi asupra numărului de invitați, poți să te gândești la locul în care vei petrece sau la cum va arăta meniul de botez.
Oferă invitațiile la botez și alege mărturiile
Acum că știi pe cine vrei să chemi la botez, trebuie să oferi invitațiile. În acest fel, îți informezi apropiații despre evenimentul care se apropie. Pe lângă numele copilului, al părinților și al nașilor, invitațiile de botez trebuie să conțină și numerele de telefon, la care invitații să te anunțe dacă ajung sau nu la eveniment.
La fel de importante sunt și mărturiile pentru botez. Acestea sunt mici cadouri, pe care invitații le pot lua acasă, după finalizarea petrecerii. Ține cont de preferințele tale și alege mărturiile care îți plac, indiferent dacă sunt dulciuri sau fotografii cu magnet, cu poza micuțului creștin.
Cumpără ținuta copilului de botez
Dacă tu te-ai gândit deja la ținuta pe care o s-o porți la botez, nu lăsa pe ultima sută de metri alegerea outfitului pentru cel mic. Trusoul de botez este esențial și poate conține hăinuțe albe sau modele în nuanțe pastelate, indiferent dacă ai fată sau băiat. Rochițele sunt ideale pentru fetițe, iar costumele au devenit populare pentru băieței.
Ținuta poate fi asortată și cu botoșei simpatici, în nuanțele care-ți plac.
Nu uita de locație
Unde dorești să petreci la botez? Ține cont de lista de invitați și alege cea mai bună variantă. Poți să te distrezi la o petrecere organizată la un restaurant cochet sau la tine acasă.
Petrecerea de botez poate să aibă loc în curte, dacă spațiul te ajută. Poți să instalezi un cort, câteva mese și aranjamente florale care transformă curtea într-un cadru ideal pentru botez.
Optează pentru meniul potrivit
Toată lumea trebuie să mănânce și să se simtă bine la petrecerea de botez. Dacă sărbătorești la restaurant, alege un meniu potrivit, care să fie pe placul tuturor. În cazul în care sărbătorești acasă, poți să comanzi mâncare gustoasă și dulciuri sau torturi delicioase.
Alege o trupă sau un DJ
Ai nevoie și de muzică la botez, care să dea startul distracției. Poți să investești într-o trupă sau un DJ, care să întrețină atmosfera și să invite lumea la dans. Petreci acasă? Folosește un sistem propriu de sonorizare, dar asigură-te că incluzi melodii pentru toate gusturile.
Cheamă ursitoare sau animatori pentru copii
La petrecerile de botez, ursitoarele sunt persoane care nu trebuie să lipsească. Acestea pun în scenă versuri prin care îi urează micuțului sănătate, dragoste și împliniri.
Mai mult, poți opta pentru animatorii care să-i distreze pe ceilalți copii prezenți la botez.
Angajează un fotograf
Fiindcă îți dorești amintiri de neuitat de la botez, merită să investești într-un fotograf și un cameraman, care să imortalizeze momentele deosebite de la petrecere.
Dacă bugetul îți permite, mizează și pe cabinele care oferă fotografii pe loc. Astfel, tu și invitații vă veți bucura de un cadou neprețuit.
Ține cont de aceste sfaturi și organizează cea mai frumoasă petrecere de botez, indiferent de tipul ei sau de numărul invitaților.