Cum asiguri o experiență de nota 10 oaspeților tăi? Află 3 secrete ale managerilor din industria hotelieră

Industria HoReCa este o industrie prosperă, aflată în continuă dezvoltare. Cu toate acestea, pentru a reuși să-ți susții afacerea în acest domeniu, este nevoie de multă muncă și implicare. Și cum de multe ori e necesar să lucrezi și inteligent, nu doar mult, ar fi bine să-ți faci temele și să te documentezi temeinic despre piața pe care urmează să intri. Pentru a-ți ușura treaba, am decis să-ți prezentăm câteva secrete ale celor mai de succes oameni de afaceri din industria ospitalității.

Iată 3 secrete care îți vor asigura reușita în HoReCa

1.      Personalizarea serviciilor

Este important să reții că un client va reveni a doua oară după ce l-ai făcut să se simtă special. Astfel, personalizarea serviciilor după nevoile și plăcerile oaspeților tăi joacă un rol esențial în câștigarea și fidelizarea lor. Oferă-le mereu camere bine dotate cu toate facilitățile și produsele de îngrijire. Găsești, spre exemplu, halate de baie HoReCa online pe horecatex.ro la un preț accesibil și la o calitate superioară. Punerea la dispoziția clienților a unui halat și a unei perechi de papuci de casă va face diferența de la un hotel mediocru la unul ce își respectă clienții și care își dorește să le asigure tot confortul.

2.      Oferirea de cadouri și servicii extra

Cele mai citite articole

Un alt element de care țin cont clienții care revin este oferirea de cadouri sau servicii gratuite. Încearcă să oferi tot timpul oaspeților tăi un cadou, indiferent cât de mărunt, pentru a-i face să se simtă speciali. Fie că este vorba de un produs artizanal local, un voucher de reducere la un restaurant sau la o activitate din zonă, sau poate chiar un mic suvenir, implicarea ta va fi evidentă pentru oricine îți calcă pragul. În acest fel, oamenii se vor simți bineveniți și speciali, lucru ce îi va face să se întoarcă sau cel puțin să te recomande mai departe.

3.      O experiență gastronomică deosebită

Mâncarea joacă un rol esențial în experiența unui client într-un hotel de top. Orice manager de top din industria hotelieră înțelege că oaspeții lor doresc mai mult decât doar un loc de cazare, ci ei caută o experiență deosebită. Prin urmare, un alt secret important este oferirea unei oferte culinare de calitate. Hotelurile de lux au adesea restaurante cu bucătărie, unde chefii au posibilitatea să-și exprime creativitatea și să folosească ingrediente de cea mai bună calitate. Meniurile lor sunt adaptate la tradițiile locale sau în funcție de preferințele internaționale ale oaspeților, iar experiența culinară este completată de selecții de vinuri fine și servicii impecabile.

Așadar, dacă ești manager sau patron de hotel sau pensiune, ține cont de aceste secrete pentru a oferi servicii de nota 10. Astfel vei reuși să-ți dezvolți afacerea și să contribui la înflorirea prosperei industrii HoReCa din țara noastră. Asigură-le oaspeților tăi servicii personalizate alături de mici cadouri și posibilitatea unei experiențe gastronomice deosebite. Acestea sunt elementele cheie care transformă o ședere oarecare într-un hotel într-o experiență memorabilă.

Sursă foto pexels.com

Cele mai citite articole

Read Previous

Ritualuri pentru dimineți ploioase perfecte

Read Next

Prevenirea dependentei jocurilor de noroc

Most Popular