Ce este marketingul online şi de ce optează din ce în ce mai multe persoane pentru aceste cursuri?

Cele mai noi cursuri de digital marketing sunt cele care ajută persoanele care doresc să îşi schimbe locul de muncă, dar şi cariera, preum şi celor care au o experienţă vastă în marketing dar au nevoie de o confirmare în acest sens pentru a avansa în carieră. Aceste cursuri reprezintă oportunitatea ideală pentru a face un pas în faţă la nivel personal, profesional, fiind o schimbare mai mult decât necesară pentru orice persoană sau pentru un business.

Ce este marketing online?

În situaţia în care peste jumătate din populaţia planetei este conectată la internet, este clar că acesta joacă un rol foarte important în viaţa oamenilor şi că a creat schimbări numeroase şi importante în toate industriile. Consumatorii devorează conţinutul digital, iar creatorii de conţinut digital şi companiile duc o luptă pentru a rămâne vizibili şi pentru a vinde într-un spaţiu plin de oferte.

Marketingul online reprezintă un set complet de instrumente şi de metode folosite pentru a promova produsele şi serviciile pe internet, care aduc o creştere a potenţialului de promovare, o comunicare eficientă, un avantaj competitiv şi un serviciu clienţi îmbunătăţit.

Comparativ cu marketingul tradiţional, cel online este mult mai puţin costisitor, în unele situaţii chiar gratuit şi de lungă durată, folosind promovarea într-un mod foarte eficient, într-o manieră unică şi extrem de performantă.

Avantajele aplicării marketingului online în cadrul unei companii

Principalele avantaje ale aplicării marketingului online în cadrul unei companii pentru promovarea business-ului, prin intermediul unor specialişti care au urmat astfel de cursuri sunt:

·   obţinerea de clienţi foarte valoroşi şi fideli;

·   acces global la produsele şi serviciile companiei pentru clienţii din întreaga lume;

·   costuri reduse de promovare, comparativ cu metodele tradiţionale de promovare;

·   colectarea datelor pentru personalizarea serviciilor;

·   tranzacţii foarte rapide;

·   posibilitatea de a vinde produsele şi serviciile la orice oră.

Specialiştii în marketing online, în urma absolvirii cursului, trebuie să:

·   pună accentul pe clienţi, pe interesele lor şi pe dorinţele lor;

·   gândească la scară mare pentru a obţine un flux de venituri solid;

·   îşi creeze o poveste de brand;

·   acumuleze trafic pe site;

·   se implice în social media şi chiar să îşi dezvolte un blog;

·   se perfecţioneze în SEO şi în conţinut video;

·   creeze conexiuni cu publicul.

Cu ce se ocupă online marketing managerii?

Un manager de marketing este cel care gestionează marketingul de afaceri sau al unui produs, este cel care are o personalitate puternică, este spontan, natural, optimist şi încrezător, cu veleităţi artistice şi intuitiv. Un online marketing manager trebuie să:

·   creeze informaţii promoţionale pentru a promova afacerea;

·   coordoneze mai multe canale de strategii de marketing;

·   testeze noi oportunităţi de marketing;

·   elimine campaniile de marketing care nu sunt performante;

·   îmbunătăţească SEO;

·   creeze noi oportunităţi de promovare a serviciilor şi produselor noi;

·   educe angajaţii despre tendinţele de marketing ale industriei;

·   dirijeze strategiile social media;

·   urmărească efectele strategiilor implementate.

Read Previous

5 obiective turistice pe care să le vizitezi dacă ajungi la Londra

Read Next

2 idei esențiale de cadouri pentru gameri înrăiți

Most Popular